سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با ذکر خدا دلها زنده می شود . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اشعار ماندگار
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 99468
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 1
........... درباره خودم ...........
اشعار ماندگار
فریبا

........... لوگوی خودم ...........
اشعار ماندگار
..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
ترانه جوانبخت . حسین پناهی . خسرو نکونام . سهراب سپهری . سهم تو ،سهم من . شعر . قاصدک . قیصر امین پور . مهدی اخوان ثالث . هوشنگ ابتهاج .
............. بایگانی.............
مهر 1387
شهریور 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 88

............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • بی خبر

  • نویسنده : فریبا:: 88/6/30:: 2:51 عصر

     

    بی خبر آمده ای
    باز در خواب شبم
    کاش هرگز نشود
    صبح و بیدار شوم


    کاش می گفتی که من
    دل چراغانی کنم
    سر راهت گل سرخ
    باز قربانی کنم

    کاش می گفتی که من
    گل میخک بخرم
    به سراپرده ی شب
    عطر پیچک بزنم

    کاش می گفتی که من
    سبز بر تن بکنم
    جای پاهای تو را
    شمع روشن بکنم

    کاش می گفتی که من
    نور پر پر بکنم
    تا می ایی به شبم
    چشم خود تر بکنم

    کاش این خواب مرا
    ببرد تا دم مرگ
    شب پاییزی من
    خالی است از همه رنگ

    کاش اما
    ....
    صبح شد


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ