سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند رحمت کند مؤمنی را که سخن گوید و غنیمت یابد یا خاموش باشد و سلامت ماند . من برایتان قیل و قال و تباه کردن مال و فراوانی سؤال را بد می دارم . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
اشعار ماندگار
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 99539
بازدید امروز : 0
بازدید دیروز : 2
........... درباره خودم ...........
اشعار ماندگار
فریبا

........... لوگوی خودم ...........
اشعار ماندگار
..... فهرست موضوعی یادداشت ها.....
ترانه جوانبخت . حسین پناهی . خسرو نکونام . سهراب سپهری . سهم تو ،سهم من . شعر . قاصدک . قیصر امین پور . مهدی اخوان ثالث . هوشنگ ابتهاج .
............. بایگانی.............
مهر 1387
شهریور 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
خرداد 1388
تیر 88

............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • دل کوک

  • نویسنده : فریبا:: 88/5/7:: 2:37 عصر

     

    دست من وقت نوشتن
    شکل اسم تو رو داره
    وقت خوندن صورت من
    خنده هاتو کم میاره
    عطر یاسی که تو چیدی
    ناز صد باغو خریده
    ماه کامل سر سفره
    گریه هامو سر کشیده
    تو چه خوشرنگ و عزیزی
    مثل یک نت لب گیتار
    مثل فکر شعر تازه
    حدس یک گل پشت دیوار

    ای تو دل کوک
    ای خوش آهنگ
    تو شنیدنی ترینی
    من پر از هوای غربت
    تو هوای سرزمینی
    زمهریر نارفیقان
    خواب آفتابی می بینه
    هجرت ما وسط آب
    زورقی بی سرنشین

    پیله بستن در دل تو
    کار پروانه شدن بود
    گرد شعله قد کشیدن
    رقص ناب مرد و زن بود
    با تو باید مثل شبنم
    عطر گلها رو بغل کرد
    تلخی فاصله ها رو
    پر کندوی عسل کرد
    تو چه خوشرنگ و عزیزی
    مثل یک نت لب گیتار
    مثل فکر شعر تازه
    حدس یک گل پشت دیوار


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ